Alla inlägg under april 2014

Av Olivia Riedel - 27 april 2014 09:13

Hej, jag är otroligt inteserad av hus, inredning och tomt.


Jag ska berätta lite om mig idag för att ni ska veta lite vem jag är, jag har 10 punkter som ni kommer få läsa om mig då!!

  • Jag har varit intreserad av inredning, design och allt innom hus sen jag var väldigt liten.
  • Jag är inte så gamal, jag är 10 år och snat 11.
  • Att inreda och designa hus är otroligt roligt.
  • Jag gillar bara moderna hus och det ska vara ytor i huset.
  • Jag bor i en 80-tals villa, men inredningen och färgerna är morderna. Men jag vill flytta/bygga ett nytt hus.
  • Jag har alltid mått bra av att rita hus och tänka mig in att jag och min familj har byggt ett stort, nytt modernt hus.
  • Min familj består av 2 katter 1 mamma och 1 pappa och slutligen 1 syster.
  • Trädgården är också väldigt vigtig, trädgården ska vara stor med mycket blommor.
  • Fönster och ljus är otroligt viktigt för mig, man KAN INTE bo i en mörk håla.
  • Husen ska vara stora så att det finns plats för mycket det är vad jag tycker.


Nu har ni läst lite om mig och vad jag tycker!  


Jag kommer också berätta lite om trädården inte bara invändigt av huset!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


oliviariedeldesign

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards